Вход


Часовой пояс: UTC + 4 часа


Текущее время: 28 мар 2024, 14:00




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 390 ]  На страницу Пред.  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: 3.0
СообщениеДобавлено: 12 ноя 2014, 21:11 

Зарегистрирован: 05 янв 2013, 02:39
Сообщения: 1177
Архетип: Rogue
Нет, ну я рад, что хотя бы варотанков поднимают (бафф ВК очень сильно нужен, конечно), но пора бы Владду разобраться с полной убогостью наших дпс-спеков по сравнению с другими классами...

P.S. А фикс цепей вообще как-то выглядит нерфом - что на этом боссе делать-то вообще, если цепи будут бить как положено и разрешаться без проблем :D


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: 3.0
СообщениеДобавлено: 16 ноя 2014, 02:30 
Retired
Retired
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 15 сен 2012, 14:10
Сообщения: 1094
Откуда: Краснодар
Архетип: Mage
Тотемчик с 3го босса 20ки
http://www.riftscene.com/database/items/EEDFD2940201010101/icy-heart-of-the-izkinra/

_________________
Pacifyer писал(а):
И не выдаю я как Броберт - у того просто таки талант.

As for HK in general, except for Zilas, it has been nothing but an incredible disappointment.
Thank you Trion for completely ruining best raid this game ever had.(Eione-Apotheosys)
http://forums.riftgame.com/game-discuss ... ost5047778


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: 3.0
СообщениеДобавлено: 19 ноя 2014, 19:18 
Retired
Retired
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 06 окт 2013, 21:43
Сообщения: 1841
Архетип: Cleric
Твинки: Kissshot
Merula
KusanagiMotoko
Цитата:
RIFT 3.0: Hotfix #7 11/19/14

NA: 11/19/14 @ 7:00 AM PST
EU: 11/20/14 @ 1:00 AM GMT


== PROMOTIONAL EVENT ==

Unicornalia returns to Telara this Thursday, November 20th at 3:30 PM server time, running until the following Thursday, November 27th at 3:30 PM server time.


GENERAL
* Fixed an issue with item set bonuses not reactivating after unmentoring.
* Fixed an issue with mentoring stat calculation that affected Absorbs and other abilities
* Fixed an issue with player mounts getting stuck on the edge of nightmares.
* Fixed a server side crash in the minion system.
* Players now keep their extra planar charges while mentoring.
* Fixed an issue that prevented the Nightmare Tide Faction category from displaying a name in the Notoriety window.


SOULS
* Abilities: Anti-Planar Augmentation, Holy Champion, and Fury of the Ascended now share the same cool down group.
* Abilities: Defiant's Flare and Guardians Flare now work in Nightmare Tide zones.
* Planar Attunement: Air: Preferred Ally no longer modifies the duration of Holy Champion, Fury of the Ascended and Anti-Planar Augmentation.


CLERIC

SHAMAN
* Strike of the Maelstrom: Fixed an issue causing this ability not to spread Frozen Wrath when mentored below level 50.


MAGE

MASTERIES
* Ethereal Flux: Range increasing effects will now also affect the range of this mastery debuff.

STORMCALLER
* Storm Locus: Range increasing effects will now also affect this ability.

WARLOCK
* Radiate Death: Range increasing effects will now also affect this ability.


ROGUE

MASTERIES
* Timed Focus: Increased the damage done by Unstable Energy after being reduced due to a bug fix last week.
* Energy Manipulation: Now has a damage variance.
* Watch Over: Should no longer cause issues with the secondary effect if another Rogue with the mastery is present in the Party/Raid.
* Ascended Biology: Cadenza should now heal for the full amount of talent points invested in Invigorated Soul.

RANGER
*Rejuvenate: Increased the healing value.
RIFTSTALKER
* Power of the Planes: Now a single target damaging finisher, and counts as Plane Shifting for triggering effects.

SABOTEUR
* Advanced Combat Training: Changed to increases Weapon Damage and Attack Power by 2% per point invested.

TACTICIAN
* Expanded Workload: Now affects base health instead of Endurance.


WARRIOR

MASTERIES
* Deliberate Strikes: Increased the damage done by Building Rage after being reduced due to a bug fix last week.
* Power Manipulation: Now has a damage variance.

PALADIN
* Aegis of Light: Increased the healing done.
* Hardened Defenses: Should now function as intended.

REAVER
* Dire Corruption: No longer persists on corpses.

VOID KNIGHT
* Accord of Resilience: Should now function as intended.
* Fusion of Flesh: No longer requires a pact on the Warrior to cast.


ZONES

DRAUMHEIM
* Trade chat is available in Choreburg!

GOBORO REEF
* Quests: Captive Breeding and Emancipation Through Proclamation: Added scene requirements to the quest items.


DUNGEONS AND INSTANCES

CITADEL OF INSANITY
* Corrected some VO overlap issues.

MOUNT SHARAX
* Achievement: So… Uh… I guess we win?: Now grants correctly.
* Izkinra: Fixed a bug where the avalanche would sometimes not spawn boulders.
* Yrlwalach:
- Fixed a race condition which could cause Yrlwalach not to spawn when the instance first starts up.
- Fixed an issue with the enrage timer in this fight.
* Bulf: Has taken anger management courses, and no longer takes out his frustration on wiped raids.
* Manifest Horror is no longer purgeable.

NIGHTMARE COAST
* Fixed the lag that players would experience when Lord Arak spawned.
* Akylios will become very angry if players attempt to swim near him.

RETURN TO IRON TOMB
* Achievement: Side Step: Fixed a bug causing this achievement to not award properly.

SHADOW FROM THE BEYOND
* Added two memory crystals to the chronicle. Players who have previously completed it will now be able to skip the intro vignette with Quintarus, as well as the vignette with Cavalla.

THE RHEN OF FATE
* Achievement: Nah, We're Good: Can now be attained by using three or fewer Syphoning Orbs in the second boss fight.
* Achievement: Conqueror: The Rhen of Fate: Now grants the Evil Finric minion.
* Achievement: Rapid Assault: The Rhen of Fate: Added this achievement.
* Only killing bosses now saves players to the instance.
* Drekanoth:
- Chains of Fate damage is now capped at 30k per tick.
- Slowed the interval Chains of Fate does damage from every two seconds to every three.
- Increased the grace period before Chains of Fate does damage by one second.
- Fixed the Scorching Light mechanic.


PVP AND WARFRONTS
* Increased the healing penalty for PVP to 75%. Up from 70%.
* Fixed an issue with Dodge having little effect in PvP.
* Fixed an issue with PvP guild quests not awarding kill credit.


ITEMS
* Nightmare Caches now properly bind to account upon acquisition.
* Burnoulli can now swim.
* Corrected some Raid dropped items that had lower than expected Hit values.
* Fixed the VFX on The Burning Crown of Raziel.
* The Mystic's and Savant’s synergy crystals no longer benefit healing from the Justicar's Salvation ability.

_________________
Изображение
Я — часть той силы, что вечно хочет зла и вечно совершает благо (Мефистофель)
Я не должен бояться.
Страх — убийца разума.
Страх — это маленькая смерть, влекущая за собой полное уничтожение.
Я встречусь лицом к лицу со своим страхом.
Я позволю ему пройти через меня и сквозь меня.
И, когда он уйдет, я обращу свой внутренний взор на его путь.
Там, где был страх, не будет ничего.
Останусь лишь я (Литания против страха (Бене Гессерит))


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: 3.0
СообщениеДобавлено: 25 ноя 2014, 11:34 
Retired
Retired
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 06 окт 2013, 21:43
Сообщения: 1841
Архетип: Cleric
Твинки: Kissshot
Merula
KusanagiMotoko
Цитата:
GENERAL
* Players that have the Nightmare bank vault will no longer see an incorrect price when they try to purchase bank bag slot unlocks.

SOULS

CLERIC

MASTERIES
* Avenging Shield: Fixed a typo.


MAGE

MASTERIES
* Ride the Wind: No longer triggers Mental Cynosure.
* Arcanist’s Shield: Fixed a typo.


ZONES
* Invasive Species, Sinister Tide, and Hero's Unrest Lures now function in Droughtlands and Moonshade Highlands.


DUNGEONS AND INSTANCES

CITADEL OF INSANITY
* Corrected some creative grammar in Lord Arak’s lines.

GLACIAL MAW: EXPERT
* Fixed a bug where Shigoroth would not reset if pulled out of her fightspace.

MOUNT SHARAX
* Screaming Winds will no longer return after a soft reset.
* Corrected a bug that allowed players to soul walk during a boss fight under certain circumstances.
* Improved the behavior of Conduit of Martrodraum.
* Izkinra:
- Will no longer desynchronize from terrain when becoming enraged.
- A portal connecting the entrance to the 4th boss will now spawn after Izkinra has been defeated.
* Yrlwalach:
- Fight time for this encounter has been decreased.
- The dps required to kill him before enrage has been slightly decreased.

_________________
Изображение
Я — часть той силы, что вечно хочет зла и вечно совершает благо (Мефистофель)
Я не должен бояться.
Страх — убийца разума.
Страх — это маленькая смерть, влекущая за собой полное уничтожение.
Я встречусь лицом к лицу со своим страхом.
Я позволю ему пройти через меня и сквозь меня.
И, когда он уйдет, я обращу свой внутренний взор на его путь.
Там, где был страх, не будет ничего.
Останусь лишь я (Литания против страха (Бене Гессерит))


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Nightmare Rifts
СообщениеДобавлено: 26 ноя 2014, 17:53 
Ascended
Ascended
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 02 сен 2014, 20:58
Сообщения: 22
Архетип: Mage
Медали: 2

Золотой Шлем Деда
36 месяцев в гильдии Медный Компас Путешественника
Набрать 5К очков за достижения
Может кто покупал аддон 3.0 через Steam-как его реализовать в игре?Висит в Steame в корзине и никуда дальше((Извиняюсь,если сообщение не по теме-не знаю,где подобное спросить :ded:

_________________
В поисках неизведанной фигни ¯\_(ツ)_/¯


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Nightmare Rifts
СообщениеДобавлено: 26 ноя 2014, 18:15 
Retired
Retired
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 06 окт 2013, 21:43
Сообщения: 1841
Архетип: Cleric
Твинки: Kissshot
Merula
KusanagiMotoko
Mesmerizing писал(а):
Может кто покупал аддон 3.0 через Steam-как его реализовать в игре?Висит в Steame в корзине и никуда дальше((Извиняюсь,если сообщение не по теме-не знаю,где подобное спросить :ded:

Не брал через Стеам но смею предположить что Стеам дает тебе код который нужна активировать в личном кабинете на riftgame.com

_________________
Изображение
Я — часть той силы, что вечно хочет зла и вечно совершает благо (Мефистофель)
Я не должен бояться.
Страх — убийца разума.
Страх — это маленькая смерть, влекущая за собой полное уничтожение.
Я встречусь лицом к лицу со своим страхом.
Я позволю ему пройти через меня и сквозь меня.
И, когда он уйдет, я обращу свой внутренний взор на его путь.
Там, где был страх, не будет ничего.
Останусь лишь я (Литания против страха (Бене Гессерит))


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Nightmare Rifts
СообщениеДобавлено: 26 ноя 2014, 18:36 
Ascended
Ascended
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 02 сен 2014, 20:58
Сообщения: 22
Архетип: Mage
Медали: 2

Золотой Шлем Деда
36 месяцев в гильдии Медный Компас Путешественника
Набрать 5К очков за достижения
Apuch писал(а):
Mesmerizing писал(а):
Может кто покупал аддон 3.0 через Steam-как его реализовать в игре?Висит в Steame в корзине и никуда дальше((Извиняюсь,если сообщение не по теме-не знаю,где подобное спросить :ded:

Не брал через Стеам но смею предположить что Стеам дает тебе код который нужна активировать в личном кабинете на riftgame.com


Спасибо :D Все получилось))

_________________
В поисках неизведанной фигни ¯\_(ツ)_/¯


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: 3.0
СообщениеДобавлено: 02 дек 2014, 08:40 
Retired
Retired
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 06 окт 2013, 21:43
Сообщения: 1841
Архетип: Cleric
Твинки: Kissshot
Merula
KusanagiMotoko
Ocho писал(а):
Greetings ascended,

We have temporarily disabled the use of the Tactician ability Necrotic Core because it was deemed disruptive in PVP combat; specifically it caused issues when it was used to defend capture points. When the servers are updated again, Necrotic Core will be fixed so that it will only cause interruption the first time you step into it's area of effect. After the first tick of damage is dealt, the player cannot be interrupted by Necrotic Core again unless they leave the area of effect and re-enter.

Thanks,

:facepalm: :facepalm: :facepalm:

_________________
Изображение
Я — часть той силы, что вечно хочет зла и вечно совершает благо (Мефистофель)
Я не должен бояться.
Страх — убийца разума.
Страх — это маленькая смерть, влекущая за собой полное уничтожение.
Я встречусь лицом к лицу со своим страхом.
Я позволю ему пройти через меня и сквозь меня.
И, когда он уйдет, я обращу свой внутренний взор на его путь.
Там, где был страх, не будет ничего.
Останусь лишь я (Литания против страха (Бене Гессерит))


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: 3.0
СообщениеДобавлено: 02 дек 2014, 11:32 

Зарегистрирован: 05 янв 2013, 02:39
Сообщения: 1177
Архетип: Rogue
Да не, в плане багфиксов Владд молодец) Проблема в том, что ему пока не хватает наглости вытащить какой-нибудь из своих классов в топ по дпсу или хотя бы вернуть гибридные спеки для варов - тогда я может быть перестану постоянно жаловаться на нашего дева и завидовать клерикам/магам.

P.S. Necrotic Core фиксят мгновенно, а Divine Favour типа working as intended? Ну ну)


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: 3.0
СообщениеДобавлено: 02 дек 2014, 11:34 
Retired
Retired
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 06 окт 2013, 21:43
Сообщения: 1841
Архетип: Cleric
Твинки: Kissshot
Merula
KusanagiMotoko
Анхолд с Divine Favour все ок. :ded:

_________________
Изображение
Я — часть той силы, что вечно хочет зла и вечно совершает благо (Мефистофель)
Я не должен бояться.
Страх — убийца разума.
Страх — это маленькая смерть, влекущая за собой полное уничтожение.
Я встречусь лицом к лицу со своим страхом.
Я позволю ему пройти через меня и сквозь меня.
И, когда он уйдет, я обращу свой внутренний взор на его путь.
Там, где был страх, не будет ничего.
Останусь лишь я (Литания против страха (Бене Гессерит))


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: 3.0
СообщениеДобавлено: 02 дек 2014, 11:37 

Зарегистрирован: 05 янв 2013, 02:39
Сообщения: 1177
Архетип: Rogue
Apuch писал(а):
Анхолд с Divine Favour все ок. :ded:

Ну я как бы не особо протестую - с помощью этой фигни я могу хилить эксперты на твинке вообще не приходя в сознание, даже если у танка 110к хп :D


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: 3.0
СообщениеДобавлено: 09 дек 2014, 16:29 
Retired
Retired
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 15 сен 2012, 14:10
Сообщения: 1094
Откуда: Краснодар
Архетип: Mage
Hi everyone, I just wanted to give a heads up regarding the following change: Once this week's hotfix goes live, unsocketing a bind on equip planar essence from a planar focus will give you a bind on *pickup* version of that planar essence, which will immediately bind to your character as soon as it enters your inventory. Effectively, all the essences that currently say "Bind on Equip" but don't really bind to your character now will. If you want to unsocket one of these essences and trade it to another character, you have until the hotfix to do so. Pithos

Чет быстро они сориентировались. :ded:

_________________
Pacifyer писал(а):
И не выдаю я как Броберт - у того просто таки талант.

As for HK in general, except for Zilas, it has been nothing but an incredible disappointment.
Thank you Trion for completely ruining best raid this game ever had.(Eione-Apotheosys)
http://forums.riftgame.com/game-discuss ... ost5047778


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: 3.0
СообщениеДобавлено: 10 дек 2014, 12:47 
Ascended
Ascended
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 янв 2012, 07:20
Сообщения: 1870
Архетип: Mage
Медали: 10

Просветитель
За поиск и написание гайдов и тактик Мегасаппорт
За лучший саппорт! Маг Топ ДПС
За мощный ДПС! Инфернальный Шлем Деда
60 месяцев в гильдии
Адамантовый Сапог Первопроходца
Участвовать в 40-ти фесткиллах рейдовых боссов Железная Перчатка Расхитителя
Приобрести 50 предметов за ДКП Золотой Компас Путешественника
Набрать 23К очков за достижения Стальная Планарная Звезда
Набрать 500 очков планарного слияния
Адамантовый Череп Дракона
Заработать 3500 ДКП в рейдах Инфернальный Знак Воителя
Принять участие в 600 рейдах
Цитата:
There are numerous mechanics in Nightmare Rifts currently under review, and we hope to have some changes out to the live servers in the coming weeks. Until that happens, we've gone ahead and disabled two of the worst offenders: Maddening Shield and Maddening Heal.

Даешь 150+ фазу в субботу :)

_________________
ЛЮБУЮ ЦЕЛЬ ЛЮДИ ПОНИМАЮТ ИНАЧЕ, ЧЕМ ЧЕЛОВЕК, ЕЕ УКАЗУЮЩИЙ. - Третий закон Чизхолма

Если ясность вашего объяснения исключает ложное толкование, все равно кто-то поймет вас неправильно. - Первое следствие третьего закона Чизхолма

Если вы уверены, что ваш поступок встретит всеобщее одобрение, кому-то он не понравится. - Второе следствие третьего закона Чизхолма


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: 3.0
СообщениеДобавлено: 10 дек 2014, 16:34 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 01 ноя 2013, 21:59
Сообщения: 25
Откуда: Москва
Архетип: Cleric
Твинки: Maybach
Lerika писал(а):
Даешь 150+ фазу в субботу :)


Разве эти механики нам мешали?
p.s. Ну кроме того раза, когда заюзали механизмы во время перекура)))


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: 3.0
СообщениеДобавлено: 10 дек 2014, 19:51 
Retired
Retired
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 06 окт 2013, 21:43
Сообщения: 1841
Архетип: Cleric
Твинки: Kissshot
Merula
KusanagiMotoko
Цитата:
== FEATURES ==

Fae Yule is Back in Telara!
Seek out Stuttk Fyrirthig in Flargle Plaza and pick up a new weekly quest Faelight Sparkle for some amazing rewards!

Conquest Returns for Level 65!
Both Conquest: Stillmoor and Conquest: Steppes of Infinity are making their triumphant return! They now award level 65 appropriate currencies, as well as a very rare chance at a Heart of the Frozen. The first match will occur later today-- keep your eyes peeled for the notice!


GENERAL
* Players will now retain the water surface high jump ability granted in the Plane of Water while dead.
* Tidal Aura in the Plane of Water now applies to dead players.
* Some rewards given out via the Minion system have been brought in line with the intended payouts.
* Unsocketing bind-on-equip planar essences now gives back a soulbound planar essence instead of another bind-on-equip one.
* Improved how the in-game mail spam filter works.


RIFT STORE AND SERVICES
* Underwater Mount Training is now available for purchase in the RIFT store!
* New Patron Perk: Increased Weekly Cap!
- Patrons now have a higher weekly cap on currencies. Non-Patron caps remain unchanged.
* The Weekly Patron Currency Cap is now:
- Raid: 5,400
- World: 42,000
- Expert: 15,000
* The Weekly Non-Patron Currency Cap remains:
- Raid: 4,500
- World: 35,000
- Expert: 12,500


SOULS

CLERIC

PURIFIER
* Ward of Flame: Updated the animation.


MAGE

MASTERIES
* Final Breath: Updated the description to help clarify how the Mastery works.

ARBITER
* Soothing Waters: Now heals for 7.5% of Maximum Health at 100 Charge consumed.

ARCHON
* Updated the stacking priority of Archon Auras. They should no longer be overwritten by weaker or equivalent buffs.

CHLOROMANCER
* Boon of Life: Stacks now also affect Healing Torrent.
* Natural Conversion: No longer affected by the global cooldown.
* Living Shell: Reduced the cooldown of Living Shell to 30s. It no longer restores mana and is not affected by the global cooldown.


WARLOCK
* Contaminate: Fixed an bug causing this ability to reduce the Charge cost of the Dominator's Lightning Wall to 0.


ROGUE

MASTERIES
* Energy Manipulation: Can no longer miss.

ASSASSIN
* Debilitating Dart: Can now be applied to the same mob by multiple Assassins.

TACTICIAN
* Necrotic Core: No longer interrupt actions after the first damage tick.

PHYSICIAN
* Life Insurance: Can now only target players.


WARRIOR

MASTERIES
* Power Manipulation: Can no longer miss.


ZONES
* Lower level zone events should now award Notoriety Tokens to level 61+ players if they mentor down to the appropriate level for the zone event.
* Inscribed Sourcestone is now just called Sourcestone.
* Anything that previously awarded Corrupted, Cursed, or Vile Sourcestone now awards Sourcestone.
- An upcoming update will convert these currently held lower tier currencies to Sourcestone.
* Rare Planar Good gear costs have been revised to focus on the unified Sourcestone currency.
* Instant Adventures should reward much more consistently appropriate to the players level.
* Various rare rewards now sometimes appear in the Instant Adventure caches from every zone.

NIGHTMARE RIFTS
* Nightmare Rift tooltips on the map now list their tier and stage.
* Potentially fixed an issue that would occasionally cause Nightmare Rifts to not to hand out caches--an especially notable occurrence on stage 20.
* Players should no longer be teleported by Nightmare Rifts that have already closed.
* Nightmare rifts now rewards much more Planarite.
* Kills within the Nightmare Training Shoal instance no longer update the Nightmare I: Waking Terror daily quest.
* Reduced the price for Lure: Nightmare V Instance Duo.

GOBORO REEF
* Sea of Ladon Raid Rift:
- Reduced the range of the Shockbite’s Death Stare to 15 meters.
- Arcane and Electro Shields no longer block line of sight.
- New VFX for The Slibberjacks' Nexus Dart and Quogon’s Nexus Demise.
- Removed the Slibberjack from Stage 3.
- Increased the Shockbite's HP.
- Reduced the HP of the other bosses.
* Quest: Captive Breeding: The Coastal Sharks are now actually sharks.

TARKEN GLACIER
* Quest: Secrets of the Leviathan: Fixed an issue that would cause Kivankor to teleport players to nightmare rifts.


DUNGEONS AND INSTANCES
* The Bloodfire Stronghold instance will no longer show up in the Looking for Group dungeon list.
* Reduced the difficulty of expert dungeons. Trash now hits for 20% less, and bosses auto attack less frequently, reducing the tank healing requirements.

CITADEL OF INSANITY
* Fixed a bug causing Skylla to let down Lord Arak more than usual, and let the ascended just waltz past him.

GYEL FORTRESS
* Fixed a bug that could let players skip Hound Master Kytus.

MOUNT SHARAX
* Arc is no longer super effective on Manifesting Darkness. It is now just effective.

RETURN TO IRON TOMB
* Fixed a bug causing the Three Kings were giving their death buffs to lowly minions.

THE RHEN OF FATE
* Rage of Storms bubbles will no longer path out towards the docks.
Ungolok: Fixed an issue allowing one Bloat Gump to absorb damage from two Pressure Bursts.
o Finric: Rage of Storms bubbles will no longer path into Absorption Vats.


PVP AND WARFRONTS
* Guild Quest: Battles Old and New: These quests have been adjusted to the new level 65 level cap.
* The weekend warfront version of level 65 Port Scion now properly points to level 65, rather than level 60.
* Adjusted the effectiveness of Dodge in PvP.
* Increased the healing penalty for PVP at level 65 to 77.5%, up from 75%.
* The following old PVP curenncies have been converted to Platinum, at a rate of 1 Platinum per 100 Marks:
- Freelancer's Mark
- Warlord's Mark
- Mark of Conquest
- Myrmidon's Mark
- Warlord's Mark of Conquest
* Conquest: Every 100 kills made in conquest earns you 1 Void Stone.
- Note: Next week, this will be bumped to 10 Void Stones.


ITEMS
* Increased healing for Fish Sausage.
* Fixed the upgrade on Monk's Pyrestone essence.
* Fixed an issue with the appearance for Dreambreaker and Ephemeral Chestguards.


AUDIO
* Added new sound to Lamb critters.

_________________
Изображение
Я — часть той силы, что вечно хочет зла и вечно совершает благо (Мефистофель)
Я не должен бояться.
Страх — убийца разума.
Страх — это маленькая смерть, влекущая за собой полное уничтожение.
Я встречусь лицом к лицу со своим страхом.
Я позволю ему пройти через меня и сквозь меня.
И, когда он уйдет, я обращу свой внутренний взор на его путь.
Там, где был страх, не будет ничего.
Останусь лишь я (Литания против страха (Бене Гессерит))


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: 3.0
СообщениеДобавлено: 10 дек 2014, 19:57 
Ascended
Ascended
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 июл 2011, 12:33
Сообщения: 1405
Архетип: Cleric
Медали: 10

Логгер
Перелогинься на призыв! Инфернальный Шлем Деда
60 месяцев в гильдии Железный Сапог Первопроходца
Участвовать в 15-ти фесткиллах рейдовых боссов Бронзовая Перчатка Расхитителя
Приобрести 25 предметов за ДКП
Инфернальный Компас Путешественника
Набрать 30К очков за достижения Стальная Лопата Кладоискателя
Собрать 500 коллекций артефактов Золотая Планарная Звезда
Набрать 1000 очков планарного слияния Серебряный Череп Дракона
Заработать 2500 ДКП в рейдах
Бронзовый Знак Воителя
Принять участие в 100 рейдах Трудоголик
Прокачать все 11 профессий до максимума
Насыщенный патч однако. Прямо таки онлайн захотелось, но до 23-го всё же никак.

_________________
Ach 16766/28166
Изображение


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: 3.0
СообщениеДобавлено: 10 дек 2014, 20:08 
Retired
Retired
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 06 окт 2013, 21:43
Сообщения: 1841
Архетип: Cleric
Твинки: Kissshot
Merula
KusanagiMotoko
Цитата:
They now award level 65 appropriate currencies, as well as a very rare chance at a Heart of the Frozen.

В конквесте будет мясорубка.

_________________
Изображение
Я — часть той силы, что вечно хочет зла и вечно совершает благо (Мефистофель)
Я не должен бояться.
Страх — убийца разума.
Страх — это маленькая смерть, влекущая за собой полное уничтожение.
Я встречусь лицом к лицу со своим страхом.
Я позволю ему пройти через меня и сквозь меня.
И, когда он уйдет, я обращу свой внутренний взор на его путь.
Там, где был страх, не будет ничего.
Останусь лишь я (Литания против страха (Бене Гессерит))


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: 3.0
СообщениеДобавлено: 11 дек 2014, 08:11 
Retired
Retired
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 06 окт 2013, 21:43
Сообщения: 1841
Архетип: Cleric
Твинки: Kissshot
Merula
KusanagiMotoko
Цитата:
FAE YULE
* The Fae Yule Gift Portrait is now properly unlocked when consuming the portrait from the 2014 Fae Yule Minion Adventure Pack.


MINIONS
* Fixed an issue causing Minion reward payouts to be lower than intended.
* Fixed a bug causing players to not always receive an artifact when completing an artifact mission.


SOULS

ROGUE

MASTERIES
* Planar Replenishment: Fixed an issue where Planar Replenishment was not correctly affecting Necrotic Core.

_________________
Изображение
Я — часть той силы, что вечно хочет зла и вечно совершает благо (Мефистофель)
Я не должен бояться.
Страх — убийца разума.
Страх — это маленькая смерть, влекущая за собой полное уничтожение.
Я встречусь лицом к лицу со своим страхом.
Я позволю ему пройти через меня и сквозь меня.
И, когда он уйдет, я обращу свой внутренний взор на его путь.
Там, где был страх, не будет ничего.
Останусь лишь я (Литания против страха (Бене Гессерит))


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: 3.0
СообщениеДобавлено: 11 дек 2014, 12:00 

Зарегистрирован: 05 янв 2013, 02:39
Сообщения: 1177
Архетип: Rogue
Хм, пробежал пару экспертов утром, на последнем боссе появились бонусные сундуки с лутом, как было раньше во время эвента. Интересно, не означает ли это, что на рейд боссах теперь тоже лишний лут будет?)


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: 3.0
СообщениеДобавлено: 11 дек 2014, 12:08 
Retired
Retired
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 06 окт 2013, 21:43
Сообщения: 1841
Архетип: Cleric
Твинки: Kissshot
Merula
KusanagiMotoko
Irbelle писал(а):
Хм, пробежал пару экспертов утром, на последнем боссе появились бонусные сундуки с лутом, как было раньше во время эвента. Интересно, не означает ли это, что на рейд боссах теперь тоже лишний лут будет?)

Скорее всего. Есть еще и вееклык который дает сундук из которого может упасть любая вещь из рейдов. Наверное и реликти.

http://riftgrate.com/2014/12/10/faelight-sparkle-quest/

_________________
Изображение
Я — часть той силы, что вечно хочет зла и вечно совершает благо (Мефистофель)
Я не должен бояться.
Страх — убийца разума.
Страх — это маленькая смерть, влекущая за собой полное уничтожение.
Я встречусь лицом к лицу со своим страхом.
Я позволю ему пройти через меня и сквозь меня.
И, когда он уйдет, я обращу свой внутренний взор на его путь.
Там, где был страх, не будет ничего.
Останусь лишь я (Литания против страха (Бене Гессерит))


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 390 ]  На страницу Пред.  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  След.

Часовой пояс: UTC + 4 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 12


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron