Форум гильдии Arm Dearg
http://arm-dearg.ru/forum/

3.4
http://arm-dearg.ru/forum/viewtopic.php?f=6&t=3038
Страница 2 из 20

Автор:  Apuch [ 06 авг 2015, 20:52 ]
Заголовок сообщения:  Re: 3.4

Shel писал(а):
Apuch писал(а):
Primalist
На Чепу похож :D

По тизеру не увидел чего-то новаторского, но по тизерам вообще сложно судить о контенте. Увидим скоро.

Незнаю но я готов уже реролитса :ded:

Автор:  Heartquake [ 06 авг 2015, 21:32 ]
Заголовок сообщения:  Re: 3.4

Выглядит прикольно)

Автор:  Apuch [ 06 авг 2015, 21:42 ]
Заголовок сообщения:  Re: 3.4

Изображение

Изображение

Интересно очень интересно :ded:

Автор:  Apuch [ 07 авг 2015, 08:28 ]
Заголовок сообщения:  Re: 3.4

Влад подтвердил что дерево душ прималиста будет иметь всего 31 очко, но и поинтов у него будет менше чем у осталних классов. Короче ждем когда на птс дадут пощупать.

Автор:  kessedi [ 07 авг 2015, 09:59 ]
Заголовок сообщения:  Re: 3.4

аватары... чем то мне это напоминает тиранта из L2.. акто у нас пересядет на пирмика как на основу?

Автор:  Candygirl [ 07 авг 2015, 10:03 ]
Заголовок сообщения:  Re: 3.4

Сначала надо посмотреть что из этого прималиста получится в итоге, да поиграть им чутка, а потом уже думать о рероле :D

Автор:  Apuch [ 07 авг 2015, 10:05 ]
Заголовок сообщения:  Re: 3.4

kessedi писал(а):
аватары... чем то мне это напоминает тиранта из L2.. акто у нас пересядет на пирмика как на основу?

Я 100% качать буду. А как докачаю и попробую класс, возможна перейду, зависит от требований нашего рейда на это время.

Автор:  Candygirl [ 07 авг 2015, 10:17 ]
Заголовок сообщения:  Re: 3.4

Апух, а кто же будет пуриком?) там вроде на старте будет только аое хил? Если да то ни о каком рероле не мечтай, никто тебе не позволит :D

Автор:  Apuch [ 07 авг 2015, 10:26 ]
Заголовок сообщения:  Re: 3.4

Morticus писал(а):
This might appear as a horrible grind fest because they use motes which are abnormally rare at the moment. Once the patch that fixes the drop rates for the motes goes live and the motes become more plentiful, this concern should no longer be relevant.

Stats on the orbs are not final.

There are two Dream Orb sets being introduced with 3.4, by the way. Please don't get them confused. The "main crafting path" orbs are getting a power boost and are named, 'Improved <name> Dream Orb. These do not use any materials from Planar Crafting.


Все так же крафт люры не тратим и ждем апа дропа :ded:

Автор:  Apuch [ 07 авг 2015, 10:29 ]
Заголовок сообщения:  Re: 3.4

Vladd писал(а):
Again, I'm gonna try to clear up some misconceptions on the 31 point soul topic by simply saying that it wouldn't matter if we picked 3.4, 3.5, 3.6, or even later to release the new calling... it would still be 31 points max.

The point is for it NOT to have 61 points like the other callings.


Сегодня утром (у нас это уже вечер) обещали дать больше информации о прималисте и назвать стоимость класса.

Автор:  Chepa [ 07 авг 2015, 12:30 ]
Заголовок сообщения:  Re: 3.4

Shel писал(а):
Apuch писал(а):
Primalist
На Чепу похож :D

Че эта?

Автор:  Apuch [ 08 авг 2015, 07:23 ]
Заголовок сообщения:  Re: 3.4

http://store.steampowered.com/app/392390/
В стиме появился RIFT: The Wilds Pack дешевле чем в игре.

Автор:  Lerika [ 09 авг 2015, 21:16 ]
Заголовок сообщения:  Re: 3.4

Цитата:
Lord Arak Raid in 3.4 Confirmed. CM Ocho has officially confirmed that the Lord Arak Raid will be released in 3.4. He also mentioned that 3.4 is “in many ways the largest update RIFT has ever received short of an expansion”.

Автор:  Shel [ 10 авг 2015, 21:48 ]
Заголовок сообщения:  Re: 3.4

Собственно, как частное резюме того, о чем многие, - но не все, возможно, - подумали, увидев тизер праймалиста :D



Да и вообще тема на оффоруме нескучная.

Автор:  Lerika [ 10 авг 2015, 21:59 ]
Заголовок сообщения:  Re: 3.4

:crazy:

Если приравнять берсеркера к харбингеру, то получаем MAGE #2 с одним дополнительным варовским спеком Парагорна :lol:


Все в магов, пацаны! :facepalm:

Автор:  Apuch [ 12 авг 2015, 10:39 ]
Заголовок сообщения:  Re: 3.4

Цитата:
Primalist Livestream This Friday! CM Ocho has confirmed that the Primalist calling will be shown off with a ton of details this Friday on Trion’s Twitch Channel. Some of the stuff that will be addressed includes how the Primalist stats will work now that we know that STR/DEX have equally primary stats for the new calling.


Цитата:
Planar Crafted Dream Orbs Change. Morticus has announced that the planar crafted dream orbs currently on the PTS will be changed so that they have the same % chance of getting BiS as existing orbs. (I.e. 1 in 15 chance instead of their current 1 in 51 chance).

Автор:  Apuch [ 16 авг 2015, 10:38 ]
Заголовок сообщения:  Re: 3.4

Livestream Summary: 14th August 2015

Автор:  Apuch [ 22 авг 2015, 09:46 ]
Заголовок сообщения:  Re: 3.4

Livestream Summary: Testing and Planetouched Preview

Автор:  Apuch [ 25 авг 2015, 07:10 ]
Заголовок сообщения:  Re: 3.4

Цитата:
Hello all,

With the latest update to the PTS (Public Test Server), we’ve released some changes to to how shielding works in RIFT. Rift’s current healing game largely revolves around layering multiple Absorb shields on tanks and raid members to negate incoming damage. This, in turn, demands encounter design which frequently deals more than 100% of players’ health in one shot in order to provide challenge in encounters.

The extent to which survival is dependent on having stacked absorbs isn’t healthy for RIFT gameplay, and we’re working to make healing the player’s health bar matter as much as or more than simply layering absorbs on them. To this end, we’re testing a change which caps the total amount of absorb any given player can receive. We’re using 50% of max health as the starting point for our test, but this will be adjusted if it proves too restricting or not impactful enough.

This means that for most players with 60k health, up to 30k can be added in shielding. Tanks, however, need more ability to receive shields – so increasing Dodge rating will increase the maximum amount of Absorb the character can stack. In turn, this allows us to tune down burst damage from boss encounters in PvE, while still allowing them to feel challenging. This change also opens the door for healing specs which focus on healing throughput rather than absorption to have a place in groups, while still keeping absorb specs valuable.

Of course, with a change of this scope, we’ll tinker with the performance of souls which currently rely heavily on absorbs for their effectiveness. Our priority is to make sure they remain competitive with more traditional healing souls. We’re testing these changes on the PTS server right now, so round up some friends and test some Dungeons and Warfronts with this change, then post here on the PTS forums to let us know how they work for you.

Thanks,

-Red Hawk


:facepalm: :facepalm: :facepalm:

Цитата:
All current-tier boss damage will be lowered to fit this new paradigm. I'm not sure exactly how much, but we're working closely with the raid guys on it to ensure that we're not increasing the lethality of encounters with this change.


:facepalm: :facepalm: :facepalm:

Автор:  Apuch [ 25 авг 2015, 09:17 ]
Заголовок сообщения:  Re: 3.4

Ocho писал(а):
The Primalist will be 5250 credits, which is quite a bit less.

Страница 2 из 20 Часовой пояс: UTC + 4 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/