Форум гильдии Arm Dearg http://arm-dearg.ru/forum/ |
|
1.3 http://arm-dearg.ru/forum/viewtopic.php?f=6&t=396 |
Страница 2 из 4 |
Автор: | Erzulie [ 11 июн 2011, 02:16 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 1.3 |
Хлоро сделали интересней Мне как раз не хватало чего-то вроде Living Infusion и Natural Healing. Хотя теперь да, или хил танка или хил группы. Универсальных хлорок не будет. Но если подумать, то хлоро 51 сможет через LBV непродвинутый передавать 45% дамага в хил. Вопрос влияют ли таланты на этот %. Если влияют по-старому, то 51 хлоро будет универсальным хилером. |
Автор: | Erzulie [ 11 июн 2011, 02:35 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 1.3 |
Lifegiving Veil: ...5 allies..35 meters..120% of the damage done for 1 hour. All other spell damage dealt by the Mage heals allies for 5% of the damage done. AoE damage still reduced to 80%. Life based damage over time heals for 130% on first tick only. Cannot have LGV and LBV at the same time. Lifebound Veil: ...5 allies...35 meters for 60% of the damage done for 1 hour. All toher heals for 5%. AoE damage reduced healing by 80%.. Life based damage over time heals for 70% on first tick. Mage cannot have LGV and LBV at the same time. Empowered Veil: Increases healing by LGV to 110% and increases healing from LBV to 30% and increases range by 15 meters. Circle of Life: Same as before but add in the chance for the new spell, Natural Healing to crit. Synthesis: Now only works when LBV is working for 160%. Natural Infusion: Increases bonus from LGV to synthesis by 60%. (I'm sure it means to say LBV but it doesn't soo..I don't know.) Nature's Swiftness: Reduces cast time of Nature's Fury by 1 second. Reduces the cooldown of Natural COnversion by 1 minute. Nature's Touch: Blasts enemy....dealing 58-72 Life damage. Cause Lifebound Veil to trigger an additonal heal on the ally with Synthesis within 20 meets for an additional 100% of the damage dealt. Call of Spring: Modifed text to say does not affect heals from abilities that convert damage into healing. No duh. Still 15%. Wild Growth: Blesses ground within 25 meters, healing up to 10 allies for 661 health of 12 seconds, ...reduces enemy speed...casuses affected enemies to take an additonal 10% damage. Nature's Fury: Has about 50 damage more on PTR. Heals for about 200ish per hit on a target with LGV, and 100 with LBV. Living Infusion: A greater focus on life enegy increases the percentage of Life damage converted to healing by LGV by an additonal .5% and LBV by an additonal 1.5% for each point spent in the Chloro soul above 31. This is a 32 pt talent. Natural Splendor(forgot if this is on live..never used it so I don;t know it's normal heals or stats): Channels a beam of corrosive energy into the enemy dealing 955 Life damage over 8 seconds, up to 8 allies within 5 meets of the enemy heal for 2009 health over 8 seconds. Consumes charge. 44pt Natural Healing: Infuses an ally with life energy, healing them for 864 to 872 health. 51pt talent Void Life: Think this is on live, same crap. Ill look it up in a minute and see. |
Автор: | Sartarius [ 11 июн 2011, 16:14 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 1.3 |
Зигмар мне тут поведал, что вроде как возможно т3 сет с выходом 1.3 можно будет добыть в т1-т2((( ЧТобы как бы подготовить людей к Хаммеркнеллу. Если это будет так - ужас. В инстах набирать т3 эквип... |
Автор: | Erzulie [ 11 июн 2011, 16:17 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 1.3 |
Sartarius писал(а): Зигмар мне тут поведал, что вроде как возможно т3 сет с выходом 1.3 можно будет добыть в т1-т2((( ЧТобы как бы подготовить людей к Хаммеркнеллу. Если это будет так - ужас. В инстах набирать т3 эквип... Вряд ли. Т3 имеет дварфовский орнамент. Думаю, он в ХН и падает. |
Автор: | Erzulie [ 11 июн 2011, 16:20 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 1.3 |
Patch Notes PTS COMBAT * Stealth: Fixed a bug with toggling melee auto-attack would cause stealth to break. * Fixed a bug causing the Class Mechanic UI to display effects from other players instead of just your own (ex: Stormcaller, Necromancer). * Fixed some effects on pets to be lost when teleporting. * Fixed an issue causing abilities to fail to work properly against players that had just been stunned while jumping. * Mana: Changed the way mana-regeneration is calculated to now include diminishing returns. This should have little impact on leveling characters and is only noticeable once higher levels of gear are attained. PVP/WARFRONTS * Channeled abilities used in PvP against player targets will now break if the target moves out of the channeling caster's range, or line-of-sight. * Valor updates! * All level 30+ PvP rewards now have Valor. * Base Valor amounts have been adjusted to account for a significantly larger amount of damage reduction. - Level 1-40 characters have 10% reduction. - Level 40-50 characters scale through 11-20% damage reduction. * Valor now reduces the critical hit damage bonus received from player hits, capping at 50%. - Reduction scales based on character level. - Level 50 characters with no additional Valor receive a 33.7% reduction in critical hit bonus damage. - A full set of rank 2-3 PvP gear (356 Valor) provides a 50% critical hit bonus damage reduction. * With the increase to base Valor, the amount provided by ranked PvP gear has been adjusted. - Rank 1/2 sets provide 323 total Valor, for 26.9% damage reduction and 45.4% critical bonus damage reduction. - Rank 3/4 sets provide 394 total Valor, for 32.8% damage reduction and 50% critical bonus damage reduction. - Rank 5/6 sets provide 480 total Valor, for 40% damage reduction and 50% critical bonus damage reduction. * Runes that grant Valor bonuses have their Valor stat values adjusted but still provide the same percentage of damage reduction. |
Автор: | Erzulie [ 11 июн 2011, 16:35 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 1.3 |
Twisted Artifacts are in, these red shinies can be found by using Omen Sight. There seem to be alot of them, I got about a dozen in several different zones. Like normal artifacts they are out in the open. It seems most have one "green" artifact, ie rare. The others are all normal spawn. They seem to be able to spawn in any spot of any existing zone like normal artifacts. They do not replace existing artifacts, you can get those too, but only with omen sight can you see the red ones. The vendor's for Rune King seals now sell stuff! Including wardrobe items! One thing to note, almost all these items allow you to breathe underwater. I wonder if there is new content under the sea? Rune Seal Items: Necklaces: Barnacle Encrusted Choker. Epic quality, allows breath underwater. Essences (Lesser): Shimmering Deepstone, Epic Quality Wardrobe items: Puffy Dwarven Toque (Helmet), Epic Endless Marauders Spiked Shoulders, Shoulders, Epic Endless Skull Helm , Helmet, Epic Misc: Touch of the Abyss (not sure what this, does says shrouds you with water energy) Vial of Abyssal Water-Weapon Enchant (I think its only cosmetic) Recipes: Rune of Abyssal Apprentice Brew of Abyssal Apprentice (Both of these allow you to breathe underwater) Companion Pet: Happy Seacap Blue Shell Crab Foci: Barnacle Encusted Sigil of the Five, Epic, 2 Greater, 4 Lesser, Water Resist +20 Trinket: Luminescent Conch Shell (Water Resist +20 and allows water breathing) Clearly something is underwater, cause these items with the water breathing are the more expensive in terms of seals. There are two new mounts from the event so far both which seem to come from inside the raid. |
Автор: | Erzulie [ 11 июн 2011, 16:37 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 1.3 |
Лут (в основном клериковский) из ХН |
Автор: | Erzulie [ 11 июн 2011, 16:49 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 1.3 |
Учитывая кол-во фокуса, видимо, да, для ХН нужно 300 фокуса/хита |
Автор: | Erzulie [ 11 июн 2011, 17:33 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 1.3 |
First off, addons will not be included in 1.3. We want to make sure the addon system is completely ready for launch before launching it. |
Автор: | Zigmar [ 12 июн 2011, 13:14 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 1.3 |
Erzulie писал(а): Sartarius писал(а): Зигмар мне тут поведал, что вроде как возможно т3 сет с выходом 1.3 можно будет добыть в т1-т2((( ЧТобы как бы подготовить людей к Хаммеркнеллу. Если это будет так - ужас. В инстах набирать т3 эквип... Вряд ли. Т3 имеет дварфовский орнамент. Думаю, он в ХН и падает. Под Т3 Сарт имел ввиду рейдовый Т1. На офф форуме есть тема где утверждается что глифы (+ н-ное кол-во экспертных плашек) которые сейчас нужны для его покупки (и падают в Т1 рейдах) будут упразднены, вместо них будут Marks of Conquest. Цитата: The tooltip on Lesser Marks of Conquest says "Awarded for completion of Raids and Expert difficulty dungeons". These have a new icon. The tooltip on Plaque of Achievement still reads "Awarded for completion of Expert difficulty dungeons". The dungeon finder still only awards plaques for completing T1/T2 experts, so maybe it is a tooltip error, but who knows. Цитата: Just killed Duke: Gave 5 of the new currency to each raid member. Wonder if completely the zone will give extra. Цитата: Ya if i remember correctly. Gloves, Boots were 50 chest legs were -100 shoulders helmet - was 75 If that isnt exactly it, it is very close. Главный вопрос, правда ли выделенное место в квоте, если да - epic fail, если же Марки будут падать только в рейдах, имо это правильное решение. Пруфлинк: http://forums.riftgame.com/showthread.php?206034-No-More-Glyphs-For-T3-Gear! |
Автор: | Boruriinedrei [ 12 июн 2011, 13:31 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 1.3 |
Нууууу, всё, что делает нам мощнее к лучшему. |
Автор: | Sartarius [ 12 июн 2011, 13:37 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 1.3 |
Скорее всего они решили отказаться от глифов и ввели марки. То есть фармля Дюка нон-стоп можно собрать весь т3 сет, что с одной стороны хорошо, а с другой совсем не очень. Если эти марки будут падать в т1\т2 - это будет не просто эпик фейл, на т1 рейды народ 50% забьет |
Автор: | Tor [ 12 июн 2011, 15:51 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 1.3 |
Хилеры на WF станут неубиваемыми в принципе с такими изменениями. И так с трудом пробиваешь отхил, используя все кд, то теперь R6 Cleric = IDDQD. /Hail to the king, baby. Надо поднажать и доконать 6-й ранк, потом боюсь будет трудновато роге. |
Автор: | Boruriinedrei [ 12 июн 2011, 16:24 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 1.3 |
Тор, а какие изменения будут в pvp, почему хилеры станут неубиваемы? |
Автор: | Erzulie [ 12 июн 2011, 16:40 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 1.3 |
Zigmar писал(а): Главный вопрос, правда ли выделенное место в квоте, если да - epic fail, если же Марки будут падать только в рейдах, имо это правильное решение Возможно их будуть давать за дейлики/полный ран/финальных боссов. Это не так страшно. Меж тем, фактическое подтверждение того, что для ХН нужно будет 300 фокуса - правый нижний угол скрина |
Автор: | Erzulie [ 13 июн 2011, 02:02 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 1.3 |
Не в 1.3, а дальше: Morning folks, We mentioned at E3 that Hammerknell is only the begining of the new content we'll be launching in the next 3 to 6 months. We've got a ton of stuff coming down the pipe including New 50+ outdoor zone New 50+ dungeon New 10 man instanced slivers New largescale battle Warfront & and open world PvP events New dynamic rift content & world events Of course the details on these updates will be released a bit later on when we're closer to launch. But we are actively working on new content for all of our subscribers. Thanks, Gersh http://forums.riftgame.com/showthread.p ... ost2596951 |
Автор: | Tor [ 13 июн 2011, 02:09 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 1.3 |
Boruriinedrei писал(а): Тор, а какие изменения будут в pvp, почему хилеры станут неубиваемы? Очень просто. Всем повысят "встроенный" валор до 20% снижения урона и плюс понизят значения валора на шмоте, теперь 40% кап (было 30%). Дадут резист к криту. А крит, это то, чем я сейчас хилеров р6 и сваливаю, другого лекарства нет - стан, хилорез и крит-крит-крит под тринькой от Unspoken, к слову, под проком яда и с пвп душой крит у меня в пвп 52%. Будет так, что р6 хилер в шмоте срежет ко всему прочему еще и 50% урона крита. А это значит, что роге/вару запилить такого хилера трудновато, только со 100% хилорезом (он отсутствует). Ну или 2 роги имеют ненулевой шанс выпилить такого хилера ДО того, как к нему подбежит подмога. 3 Роги точно не оставят шансов. |
Автор: | Erzulie [ 13 июн 2011, 15:39 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 1.3 |
Ко вчерашнему разговору в ТС о diminishing returns Манареген клериков до (внизу) и после 1.3 (вверху) |
Автор: | Erzulie [ 13 июн 2011, 21:58 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 1.3 |
Гильд-банки http://s678.photobucket.com/albums/vv14 ... =slideshow |
Автор: | Erzulie [ 14 июн 2011, 13:17 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 1.3 |
В последнем билде на PTS поменяли описание Marks of Conquest, теперь они только из рейдов. |
Страница 2 из 4 | Часовой пояс: UTC + 4 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |