Форум гильдии Arm Dearg
http://arm-dearg.ru/forum/

1.4 Изменения в механике.
http://arm-dearg.ru/forum/viewtopic.php?f=6&t=490
Страница 2 из 5

Автор:  Tor [ 15 июл 2011, 12:30 ]
Заголовок сообщения:  Re: 1.4 Изменения в механике.

Poison, а ты не пробовал примерять вещи? Интересно как сет целиком выглядит, иконки, скажем так, точно такие же, как и у р5-р6.

Автор:  Poison [ 15 июл 2011, 12:36 ]
Заголовок сообщения:  Re: 1.4 Изменения в механике.

Выглядят так же.. может и изменят к выходу на лайв.. т.к на форуме уже приличная тема с просьбой поменять иконку.

Автор:  Zigmar [ 15 июл 2011, 19:38 ]
Заголовок сообщения:  Re: 1.4 Изменения в механике.

Tor писал(а):
Интересно только, что за Criterion War Garb?


Synergy Crystal. Продаётся у вендора Order of the Eye. Там их три вида.

Seekers Synergy Crystal (Decorated/Rank 3), 23042 favor
2 Health +250
4 AP +75

Stalkers Synergy Crystal (Honored/Rank 5), 38019 favor
2 Health +375
4 AP +125

Criterions Synergy Crystal (Revered/Rank 7), 62732 favor
2 Health +500
4 AP +200

Автор:  Tor [ 15 июл 2011, 23:36 ]
Заголовок сообщения:  Re: 1.4 Изменения в механике.

Мощно, учитывая, что в ПвЕ на мне по-любому 4 куска р6... Некислый ап, скажем прямо.

Автор:  Zigmar [ 19 июл 2011, 23:31 ]
Заголовок сообщения:  Re: 1.4 Изменения в механике.

Накатили свежий патч на птсе, обновился ассортимент у вендора Order of the Eye:

Руна в ботинки (Honored), 12500 favor
Dex +12
End +8

Лессер эссенция 1 Уник (Honored), 33413 favor
Str +10
Dex +17
End +14
Val +33

Лессер эссенция 2 Уник (Revered), 54675 favor
Dex +18
End +15
Crit +19
Val +33

Лессер эссенция 3 Уник (Revered), 54675 favor
Str +12
Dex +18
AP +12
Val +33

Автор:  Tor [ 19 июл 2011, 23:42 ]
Заголовок сообщения:  Re: 1.4 Изменения в механике.

Ух ты, как не крути, а пару недель до хоноред все же придется пофармить дейлики. :)

Автор:  Zigmar [ 19 июл 2011, 23:46 ]
Заголовок сообщения:  Re: 1.4 Изменения в механике.

И если кто ещё не видел.

Новые рейд Т2 марки.

Изображение

Кусок фиолета + глиф.

Изображение

Автор:  Erzulie [ 20 июл 2011, 13:58 ]
Заголовок сообщения:  Re: 1.4 Изменения в механике.

Изменения у кабалиста
http://forums.riftgame.com/showthread.p ... ost2825846

As many of you have noticed, we've put up a pretty large set of changes to the Cabalist on the PTS. Before I give you the full set of notes, I wanted to quickly iterate what our goals were with these changes.

* Make the class far less confusing.
* Reduce the awkwardness of the Sigils.
* Reduce the length and complexity of the rotations.
* Combine the AEs into a single, understandable rotation.


Cabalist
* Decay: Renamed Lurking Decay. This is now a buff that automatically generates one stack of Decay every two seconds.
* Tyranny: Now consumes (and therefore triggers) all of your Decays at once. Now has a 30s cooldown.
* Obliterate: Reduced the cooldown to 45 seconds. Decays triggered from this now deal triple damage, but no longer cause an AE.
* Sigil of Power: Renamed Vile Power. Now available at 20 points. This now works like Tyranny, dealing damage and consuming/triggering all of your Lurking Decays. In addition, it restores a base amount of mana, plus an additional amount of mana for each enemy it hits. Reduced the cooldown to 90 seconds.
* Sigil of Ravaging: Renamed Ravaging Darkness. This now works like Tyranny, dealing damage and consuming/triggering all of your Lurking Decays. In addition, it heals the Cleric for 100% of the damage done.
* Affinity for Death: Now reduces all abilities that consume Decay by 6-30 seconds.
* Sigil of Binding: Now an executed ability that is a GTAE Snare that affects up to 10 enemies.
* Sigil of Woe: Now an executed ability that is a GTAE Purge (removes 1 buff) that affects up to 10 enemies. Reduced the cooldown to 15 seconds.
* Sigil of Secrecy: Now an executed ability that is a GTAE Silence that affects up to 10 enemies. Reduced the cooldown to 30 seconds.
* Sigil of Ruin: Now an executed ability that is a GTAE Stun that affects up to 10 enemies. Reduced the cooldown to 30 seconds.
* Curse of Discord - New Ability: This deals Death damage to the enemy over time, in addition to dealing Death damage whenever the enemy uses an ability. Does not stack with Curse of Solitude. Obtained at 8 points.
* Curse of Solitude: The AE Death damage dealt now only affects up to 5 enemies. Does not stack with Curse of Discord.
* Leviathan's Mark: Now increases the damage of Dark Water, Curse of Discord, and Curse of Solitude by 5-15%.
* Death's Dominion: Now increases the damage of both Distorted Shadows and Shadow's Touch by 2-10%.
* Bound Fate: Now affects up to 5 enemies.
* Engulfing Shadows: Removed.
* Negation of Life: Now increases the Spell Power bonus of Decay by 1% + 1% per point spent in Cabalist above 26.
* Symbol of the Ancient: Now increases the Spell Power bonus of Shadow's Touch, Dark Water, Distorted Shadows, Curse of Solitude, and Bound Fate by 2% + 2.5% per point spent in Cabalist above 36.
* Howling Death: Fixed (reduced) the mana cost.

We’ll also be moving the Decay mechanic into the character mechanics UI however this won’t be enabled till the next patch.

Автор:  Erzulie [ 21 июл 2011, 14:23 ]
Заголовок сообщения:  Re: 1.4 Изменения в механике.

New 10 man instanced, like GP, called Drowned Halls. Unable to go into the zone because I don't have omen sight, but the location is in Scarwood Reach starting at the bottom of the big staircases near Kain's Command.

Entropic Veil has a new icon. There may be other new icons elsewhere, be on the look out.

Important for class stats are highlighted. Intelligence and Spell Power are highlighted as a Mage.

The life forces are winning in Scarwood Reach. It's like Really green.

Objects are appearing in Planetouched Wilds. Still unable to enter the area since they updated it when Ember Isle was 'leaked'.

The mountain ranges for Planetouched Wilds are changing. If you look toward Planetouched Wilds from Sanctum on live and compare it to test, they look different. Also it appears they've altered some of the mountains on the Droughtlands side as well, though I didn't pay attention to that side much so I may just be imagining that part.

armor pieces which make set (for synergy crystals) get a new tooltip which report how many pieces you are wearing of that set and on mouse-over in the character screen will highlights all other pieces of the set.

http://forums.riftgame.com/showthread.p ... ew-things&

Автор:  Zigmar [ 22 июл 2011, 02:03 ]
Заголовок сообщения:  Re: 1.4 Изменения в механике.

Теперь за рандом Т2 помимо 6 обычных плашек будут давать 1 рейдовую Т1.

И немного скринов.

Продолжение эпик квестов:
Изображение

Ачивки из Drowned Halls:
Изображение

Изображение

Изображение

Новые Synergy Crystall:
Изображение

Есть со статами всех видов и с АП/СП.
Transplanar armor=броня продающаяся у rare planar goods merchant в SM, IPP, SS.

Автор:  Teliol [ 22 июл 2011, 09:42 ]
Заголовок сообщения:  Re: 1.4 Изменения в механике.

Cага это хорошо!

Видео из новой десятки:


Скрины:
Изображение

Изображение

Автор:  Sartarius [ 22 июл 2011, 10:58 ]
Заголовок сообщения:  Re: 1.4 Изменения в механике.

Эх, опять халтурят( Сливер в Скарвуде(

Автор:  Erzulie [ 22 июл 2011, 11:03 ]
Заголовок сообщения:  Re: 1.4 Изменения в механике.

Видно же, что это лестница в Lord's Hall
Вроде этот инст за полчаса можно пройти.

Автор:  Sartarius [ 22 июл 2011, 11:07 ]
Заголовок сообщения:  Re: 1.4 Изменения в механике.

Да ясен перец я это заметил) Лордс Холл - даже на карте видно, знакомые края)

Автор:  Erzulie [ 22 июл 2011, 16:06 ]
Заголовок сообщения:  Re: 1.4 Изменения в механике.

DH3

DH4

Автор:  Erzulie [ 22 июл 2011, 16:39 ]
Заголовок сообщения:  Re: 1.4 Изменения в механике.

Посмотрел ролики - надо проходить инстанс за первый день. И в дкп его включать, видимо, не нужно.

Автор:  Boruriinedrei [ 22 июл 2011, 16:41 ]
Заголовок сообщения:  Re: 1.4 Изменения в механике.

А какого уровня лут в нём? Т3, Т4?

Автор:  Erzulie [ 22 июл 2011, 16:43 ]
Заголовок сообщения:  Re: 1.4 Изменения в механике.

Boruriinedrei писал(а):
А какого уровня лут в нём? Т3, Т4?

В роликах некоторый лут показан в конце, вроде уровня ГСБ/РоС/ГП

Автор:  Boruriinedrei [ 22 июл 2011, 16:45 ]
Заголовок сообщения:  Re: 1.4 Изменения в механике.

Я сейчас поглядел, по-моему похуже, я б Т2,5 сказал.

Автор:  Erzulie [ 22 июл 2011, 16:50 ]
Заголовок сообщения:  Re: 1.4 Изменения в механике.

Не знаю - маговские ботинки с последнего босса лучше т3.

Страница 2 из 5 Часовой пояс: UTC + 4 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/