Вход


Часовой пояс: UTC + 4 часа


Текущее время: 27 апр 2024, 16:59




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 4 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Интервью с продюсером Рифта
СообщениеДобавлено: 10 мар 2011, 10:04 
Elder
Elder
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 18 фев 2011, 16:17
Сообщения: 3158
Откуда: Новосибирск
Архетип: Warrior
Медали: 10

Основатель
Основатель гильдии Воин Топ ДПС
За мощный ДПС! Серебряный Шлем Деда
24 месяца в гильдии Бронзовый Сапог Первопроходца
Участвовать в 10-ти фесткиллах рейдовых боссов
Железная Перчатка Расхитителя
Приобрести 50 предметов за ДКП Железный Компас Путешественника
Набрать 13К очков за достижения Стальная Лопата Кладоискателя
Собрать 500 коллекций артефактов Стальная Планарная Звезда
Набрать 500 очков планарного слияния
Стальной Череп Дракона
Заработать 2000 ДКП в рейдах Стальной Знак Воителя
Принять участие в 200 рейдах
Тут (англ.):
http://www.zam.com/story.html?story=25539&storypage=1

Много воды, но есть кое-что интересное:
Цитата:
ZAM: As you said, the launch of an MMO is just the beginning. What are you working on for future content?

Gershowitz: Most of us are stuck in the frenzy of Update 1, which is coming down the line. We have some pretty decent-sized things planned for the first couple months of updates. New content for players to play through, new things for them to experience and further expanding the world. We're really serious about expanding the game after launch. We want to do a lot of things in a lot of places. We have that list of things we didn't get to do, and we're drawn to that list. We're also learning from our initial players the kinds of things they like, and we're changing our plans accordingly.

Если совсем кратко, то большинство разработчкиов сейчас работает над Update 1: Новый контент и расширение игрового мира.

_________________
Dread Captain Bale:
I sense you are well-growing Ascended!
Submit to ID and know the power of Laethys!
Изображение


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Интервью с продюсером Рифта
СообщениеДобавлено: 17 июл 2011, 17:09 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 28 фев 2011, 16:04
Сообщения: 1672
Архетип: Mage
Хартсман о состоянии игры
http://forums.riftgame.com/showthread.p ... ost2796416

We evaluated (and removed) the Exposed mechanic.

Crafting and other non-combat activities such as Artifacts are a frequent place that we hear feedback as well. We've made some improvements here, and have even more in the plans for the coming months.

An improved default swimming camera is already live, and there’s a little less swimming required right off the bat.

The ability to get caught up with the story by visiting Hammerknell and interacting with the local NPCs there. You no longer have to be present the instant the phases change over to see the vignettes play out.

The ability to pass rewards and currency between your characters.

One thing to keep in mind is that even in addition to World Events, we've added new Zone Events and rifts with new appearances and gameplay each update. Zone Events continue to be a great driver of a lot of fun world activity, and this is something we definitely plan on continuing.

We're working on brand new warfronts for the future (including one that gives PvPers a chance to see part of a zone that would have previously been exclusively for raiders)!

The story involvement with world events is a good first step here, but we think there's even more we can do. Chronicles of Telara are solo/small group instances that get everyone involved with key characters and villains in the worlds’ ongoing story.
We're aiming to do this in a way that is accessible to solo and duo people who may well be great players, and excellent friends who really enjoy Telara, but may not have the uninterrupted time they’d like. These are shaping up to be a really fun way to make sure you can stay involved with the story.


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Интервью с продюсером Рифта
СообщениеДобавлено: 23 дек 2011, 11:24 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 28 фев 2011, 16:04
Сообщения: 1672
Архетип: Mage
http://forums.riftgame.com/rift-general ... ost3482080

This is why we’re constantly tweaking just how much PA XP players get from various endgame activities. In addition we’re making a few other tweaks to PA that will it to mesh better with a players particular playstyle, the most exciting of which will be adding a re-spec option!


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Интервью с продюсером Рифта
СообщениеДобавлено: 23 дек 2011, 11:47 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 12 авг 2011, 22:07
Сообщения: 600
Архетип: Cleric
Правильным путем идут. А когда будет следующее крупное обновление контента не сказали?

_________________
Опытные эксперты из АД всегда помогут понять почему не играет ваш билд.

Почувствуй себя Voodoo - нажми Quit.


Вернуться к началу
 Не в сети Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 4 ] 

Часовой пояс: UTC + 4 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 66


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron