Форум гильдии Arm Dearg
http://arm-dearg.ru/forum/

Rift-2.6
http://arm-dearg.ru/forum/viewtopic.php?f=6&t=1906
Страница 6 из 7

Автор:  Apuch [ 01 апр 2014, 17:20 ]
Заголовок сообщения:  Re: Rift-2.6

STRONGHOLD DOUBLE/TRIPLE BOOSTERS

Автор:  Astalovista [ 01 апр 2014, 17:26 ]
Заголовок сообщения:  Re: Rift-2.6

Печаль, сушки подешевеют.

Автор:  Darknecron [ 01 апр 2014, 19:03 ]
Заголовок сообщения:  Re: Rift-2.6

хм, бустеры за кри, до 2.6 мелькала инфа, что трипл будет по 60к планарита)

Автор:  Apuch [ 02 апр 2014, 08:18 ]
Заголовок сообщения:  Re: Rift-2.6

CM Morgana писал(а):
RIFT 2.6: Hotfix #12 4/2/14

== FEATURES ==

NEW PRELUDE ZONE EVENTS
The Bloodfire Army and The Power of Nightmares are now active! If you've been wondering what Crucia has been up to, now's your chance to find out...


GENERAL
* Substantially increased drop rates on Bounty Artifacts. More Bounty additions incoming soon!
* Fixed the rare bug where some players might still hear phantom chat from a previous map they were on.
* Private chat channels now automatically turn off announcements the first time they reach 20 members.
* The Adventure Dealer now displays Infinity Stones as his preferred currency. Infinity Stone Vouchers now display properly for each Calling without selecting all of the options.
* Relaxed chat throttling in some more private conversations; players should not experience the "You have sent too many chat messages" error as often.
* The achievements for mounting a Planar Squirrel should now work correctly.


BLOODFIRE STRONGHOLDS
* Bosses will now drop Burning Cores 100% of the time. Burning Core Cinders will no longer drop.
* Addressed an issue where cross-faction groups would sometimes send players to the wrong location when exiting the instance.
* Level 15 and 30 bosses will now drop level-appropriate currencies, as well as reduced Infinity Stones. Level 60 bosses drop the same currency as before.


ZONES

STONEFIELD
* Fixed a rare whoa, double rift in Stonefield. Thanks to shockwavelol for the report!

PVP AND WARFRONTS
* Added an alternative upgrade path to Myrmidon gear, which uses a Depleted Infinity Cell rather than a Radiant Infinity Cell.
* Depleted Infinity Cells can be made with 550 Depleted Infinity Shards. These items are Bind-on-Pickup and not Bind-on-Account.
* Rank 80 and above players will now receive Depleted Infinity Shards for completing the following weekly quests: Guns for Hire, Victory in Conquest, and Conquest Carnage.
* Rank 80 and above players will now receive a Depleted Infinity Shard for completing their random warfronts with charges.


DUNGEONS AND RAIDS
* Fixed an issue with players sometimes entering forced-mentor instances at the default level.

INFINITY GATE
* Volan: Sterilize will now properly trigger Volan's Outbreak ability.

PLANEBREAKER BASTION
* Inyr’kta: Now drops a Heart of the Planebreaker.

Автор:  Apuch [ 02 апр 2014, 12:11 ]
Заголовок сообщения:  Re: Rift-2.6

что за стерилизация и что за абилка у волана? и в чем был там баг?

Автор:  Irbelle [ 02 апр 2014, 12:13 ]
Заголовок сообщения:  Re: Rift-2.6

Стерилизация это cleanse у пурика, который снимает все дебаффы с одной цели. Outbreak это собственно то, что надо диспеллить на Волане, вероятно, стерилизация не работала правильно, но мы как-то и не проверяли это за все наши траи.

Автор:  Apuch [ 02 апр 2014, 12:18 ]
Заголовок сообщения:  Re: Rift-2.6

Понятно, ну мы убрали пурика еще давно) не мудрено что мы незнали этого бага

Автор:  Satori [ 02 апр 2014, 12:33 ]
Заголовок сообщения:  Re: Rift-2.6

кд 20 сек, врядли мы много пропустили =)

Автор:  Apuch [ 04 апр 2014, 08:14 ]
Заголовок сообщения:  Re: Rift-2.6

DAGLAR ANSWERS MORE QUESTIONS ON ZAVIEL
2 Боссов Т3 мы увидем раньше чем 2.7 :crazy: :shock:

Автор:  Apuch [ 05 апр 2014, 09:31 ]
Заголовок сообщения:  Re: Rift-2.6

NO FES CONVERSION FOR TIER 3 + OTHER 2.7 INFO
Т3 эквип все же будет 8)

Автор:  Apuch [ 09 апр 2014, 08:09 ]
Заголовок сообщения:  Re: Rift-2.6

HOLD OFF ON INFINITY GATE RAID UNTIL AFTER HOTFIX
Придется научиться убивать второго босса с ачивкой :ded: и будет у нас в неделю 4 сердца

Автор:  Satori [ 09 апр 2014, 09:05 ]
Заголовок сообщения:  Re: Rift-2.6

есть мнение, что слабоваты мы для этой ачивки.

Автор:  Apuch [ 09 апр 2014, 10:23 ]
Заголовок сообщения:  Re: Rift-2.6

Babbajoe писал(а):
есть мнение, что слабоваты мы для этой ачивки.

У нас есть время до Т3 чтоб узнать слабоваты мы или нет :ded:

Автор:  Apuch [ 09 апр 2014, 10:32 ]
Заголовок сообщения:  Re: Rift-2.6

CM Morgana писал(а):
RIFT 2.6: Hotfix #13 4/9/14

== FEATURES ==

NEW PRELUDE CONTENT: AIR SAGA FINALE
A crashing conclusion is in store for the Ascended as the Air Saga Finale is now live!


== PROMOTION ==

BUDGIE WEEK RETURNS
Budgie Week is back, and this time it runs from 3:30pm server time April 10th until 3:30am server time April 17th!

This time, the Umbral Budgie mount can be acquired from Limited Edition: Umbral Budgie Troves, available on the Rift Store. You can also earn a Limited Edition: Budgie Trove by completing the achievement Chicken Run, which has a chance to drop the Frosty Budgie mount.

On the Store this time are the Ashen and Frosty Budgie mounts, which can be purchased with Bird Seed. Bird Seed is obtained from the Limited Edition: Budgie Trove and Limited Edition: Umbral Budgie Trove, and by completing new daily quests in Silverwood (Guardian Only), Freemarch (Defiant Only), Pelladane, and Cape Jule!


GENERAL
* Due to popular demand, the currency caps on end game currencies have been lifted! (See above due to popular demand – but note that this is a test and we may revert it :P)
* Fixed an issue with certain marvelous recipes not being able to be sold to a merchant.
* Dramatically increased the drop rate of Relic cape recipes in the wild! ...But, they're still pretty rare.


RIFT STORE AND SERVICES
* Redder than RED, the new exceptionally Crimson Dye is now periodically available on the RIFT store!

SOULS

MAGE

ARCHON
* Ashen Defense: Corrected an issue that allowed proc'ed damage effects such as Shifting Blades to be increased by Ashen Defense.
* Crumbling Resistance: Corrected an issue that allowed proc'ed damage effects such as Arc to be increased by Crumbing Resistance.

CHLOROMANCER
* Destructive Growth: Corrected an issue that allowed proc'ed damage effects such as Shifting Blades and Arc to be increased by Destructive Growth.

PYROMANCER
* Inferno: No longer affected by the global cooldown, and now deals additional damage.
* Cinder Burst: No longer shares a cooldown with Fulminate.
* Fulminate: No longer shares a cooldown with Cinder Burst.
* Pyromancer's Armor and Pyromancer's Aegis: Buffed the procs that reduce the cast time of Cinder Burst to 0 so that they now also cause Cinder Burst to no longer trigger a global cooldown on cast.


WARRIOR

RIFTBLADE
* Burst Synergy: Now makes your next burst ability have 3 charges instead of a single one. This replaces the functionality of granting 2 additional Attack Points when an Attack Point was gained.
he cast time of Cinder Burst to 0 now also cause Cinder Burst to no longer trigger a global cooldown on cast


ZONES

THE DENDROME
* World Bosses – Corrected an issue that would cause the Dendrome weekly quests to permanently leave Lady Nessie's talisman in the player's quest log.


DUNGEONS AND RAIDS

INFINITY GATE
* Brothers of Life and Death
- Successfully completing the criteria of "Island Hopping" will reward a bonus chest containing additional Frozen Eclipse Stones and a Heart of the Planebreaker.

Автор:  Satori [ 09 апр 2014, 10:32 ]
Заголовок сообщения:  Re: Rift-2.6

да не, просто никто не будет собирать топ состав чтобы проверить)
люди фармить хотят)

Цитата:
Due to popular demand, the currency caps on end game currencies have been lifted!

вот это надо было сделать уже недели 2 назад.
так или иначе - хорошо!

Автор:  Irbelle [ 09 апр 2014, 10:48 ]
Заголовок сообщения:  Re: Rift-2.6

Что-то я не понял. Они пофиксили double dipping абилок только для Wild Growth и Ashen Defense/Crumbling Resistance? А что с бардовскими аналогами? Что с боссами вроде Протеуса/Калибана? Если уж фиксить, то все сразу, а уж потом смотреть, нужно ли будет подкручивать дпс пострадавших от этого спеков.

P.S. А маговские изменения вообще хоть кто-нибудь тестил? Я никаких осмысленных отзывов что-то не видел на форумах, а их уже на лайв пихают.

Автор:  Lerika [ 10 апр 2014, 01:30 ]
Заголовок сообщения:  Re: Rift-2.6

Irbelle писал(а):
P.S. А маговские изменения вообще хоть кто-нибудь тестил? Я никаких осмысленных отзывов что-то не видел на форумах, а их уже на лайв пихают.

Ну завтра на лайве и потестим сразу :D

Автор:  Lerika [ 10 апр 2014, 01:34 ]
Заголовок сообщения:  Re: Rift-2.6

CM Morgana писал(а):
INFINITY GATE
* Brothers of Life and Death
- Successfully completing the criteria of "Island Hopping" will reward a bonus chest containing additional Frozen Eclipse Stones and a Heart of the Planebreaker.

Вот и первый Т2 "хард мод". Разок можно будет собрать дедов, чтобы сделать саму ачивку... Но на поток скорее всего поставить нельзя будет нам. Т.к. ротация, новички, и т.д. А на эту ачивку нужны деды, т.к. придется перебегать в 2 раза чаще => интерраптить должны буду все, и первая и вторая группы; и дпс будет от более частых перебежек теряться еще больше (2 последних КД твинов итак убивали уже в энрейдже).

Автор:  Irbelle [ 10 апр 2014, 08:57 ]
Заголовок сообщения:  Re: Rift-2.6

Посмотрел на ПТС немного - вообще говоря, дпс темпеста упал вполне заметно, теперь варлоки будут королями на кукле, если только пиро не выдает еще больше) На практике же у темпеста будут шансы выиграть из-за большего бурста под рейдовыми кд, но гарантий уже никаких нет. Вывод пиро в лидеры я в целом одобряю, но варлоку нужен хороший такой нерф.

P.S. Бафф пирохона абсурдный, у меня есть ощущение, что я выиграл больше 1к дпса в своем супершмоте даже выше 40%, а с инферно будет еще больше. В общем, нерфить надо ваш класс, а не баффать)

Автор:  Lerika [ 10 апр 2014, 15:43 ]
Заголовок сообщения:  Re: Rift-2.6

Постоял 2 часа на кукле, потестил пиро и пироархона...

Цитата:
* Inferno: No longer affected by the global cooldown, and now deals additional damage.
- не смог затестить, нету кукол с лоу-хп.

Цитата:
* Cinder Burst: No longer shares a cooldown with Fulminate.
* Fulminate: No longer shares a cooldown with Cinder Burst.

Вообще фигня. ВОбщем то это и раньше не являлось проблемой, т.к. наложение прока CB на готовый Fullminate - происходит довольно редко. И максимум к чему приводил их общий кд - это к тому, что Fullminate затягивался всего на ±5 сек.
Скорее это больше буст для ПВП (как в общем и предполагалось), чтобы бурстануть в противника сразу 2-мя мощными скилами. На кукле я не ощутил от этого ничего, ни тепло, ни холодно.

Цитата:
* Pyromancer's Armor and Pyromancer's Aegis: Buffed the procs that reduce the cast time of Cinder Burst to 0 so that they now also cause Cinder Burst to no longer trigger a global cooldown on cast.

Единственный более-менее заметный буст. Но то ли мне так не везло, то ли хз... Вобщем за 5-и минутный бой прок на 61 пиро срабатывал у меня максимум 5-8 раз, на пироархоне - 10-12 раз.

Я очень-очень давно не парсил на пироархоне на кукле, поэтому не могу сказать какой прирост это дало на нем, но на 61 пиро из-за редкого срабатывания прока - если прирост и был, то сущие копейки.

Итог:

как и предполагалось - для 61 пиро буст вообще ни о чем (без теста Инферно по крайней мере). Скорее это приятные плюшки для ПВП - за короткий промежуток можно выстрелить сразу несколькими мощными абилками, не стоя на месте, на бегу. На кукле же (да уверен и в рейде) у меня не получилось сделать никакого более-менее ощутимого прироста. Все те же 19.5к - 20.5к (разброс критов) за много 5-и минутных парсов (опять же уточню - без теста Инферно).

Про пироархона пока ничего не скажу. Давно не парсил его на кукле. Нужно смотреть в рейдах.

Страница 6 из 7 Часовой пояс: UTC + 4 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/